miercuri, 21 noiembrie 2012

Arapaima - Sun Key 1 [2012, Origami Sound]



     Am aşteptat curios materialul acesta şi cred că nu am fost singurul. Cu toate că nu a avut un EP sau album lansat până acum, Arapaima este poate cel mai gustat producător muzical al acestui an, foarte bine primit. "Bine" m-a cucerit şi pe mine, cu un sound absolut fenomenal, foarte bine aşezat, care curge excelent, cu o linie melodică şi un vocal care aduce detul de puternic a Burial. Cel de faţă nu e singurul care urmează această direcţie, de pe la mijlocul acestui an observând că mulţi producători autohtoni, în special cei din curtea Origami Sound, au generat un curent de artişti care s-au inspirat de la trupa amintită. Dar nu mi-a plăcut niciodată să compar sau mai ales să aseamăn, fiecare este în felul lui, fiecare are ceva unic, iar Arapaima, sau alţi producători cum ar fi Liar, VillΛge, sau Hazy Memories vor confirma în anii ce urmează. Tot respectul pentru Origami, un label care face o treabă foarte bună. Pe general, totuşi fenomenul acesta dubstep foarte la modă anul acesta a dus la ceva bun, pentru că întotdeauna selecţia naturală îşi face datoria şi uite că se diferenţiază valorile. Singurul impediment al acestui material şi al celorlalţi amintiţi mai sus este că folosesc foarte mult vocalul pitched, iar eu nu sunt tocmai un fan al acestei metode, care mi se pare puţin puerilă. Dar asta este ceva subiectiv şi cu siguranţă îţi va plăcea EP-ul, care merită ascultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !