sâmbătă, 20 octombrie 2012

Biografii/Discografii: Casetofoane

soundcloud.com/casetofoane



     Casetofoane este un duo format din Bogdan Morar şi Mihai Preda (Kapnobatai). Real time analog hardware, synth, drum machine. În urmă cu ceva timp au fost protagoniştii unei piese prezente pe una dintre compilaţiile "The Future", lansate de ElectroBlog Ro.


     Mai departe îl las pe Mihai să vă povestească despre cum a decurs prima lui apariţie discografică solo la Local Records.

     "M-am simţit onorat să apar pe compilaţia celor de la Local. A fost un moment de recunoaştere şi acceptare din partea unei comunităţi. Piesa a fost primită destul de bine de oameni. Ba chiar am ajuns să mă mir când am auzit chestii de genul: "băi, trebuia să fi venit acu juma’ de ora în club că au pus ăştia piesa ta". La asta nu mă aşteptam prea curând. 
     Iniţial îi arătasem lui Shere o altă piesă, <Lupul>. I-a plăcut foarte mult şi rămăsese stabilit să apară aceea. Au mai trecut câteva luni bune, proiectul a stagnat un pic din diverse motive, până când într-o zi vorbesc iar cu el şi îi trimit <Caye Caulker>, piesă care i-a placut şi mai mult. După un timp m-am răzgândit şi i-am propus să-i arăt altele, dar mi-a zis că rămâne asta. N-am mai insistat şi cam asta a fost cu selecţia.
     Pentru mine totul s-a desfăşurat online, am trăit evenimentul lansării pe internet, ceea ce e un pic ciudat, să fii entuziasmat, să te simţi conectat la un eveniment din prezent şi în acelaşi timp să fii singur cu ochii aţintiţi în monitorul tău de acasă. A fost o experienţă interesantă din care am învăţat multe şi care mi-a dat încredere în mine şi putere să merg mai departe." (Kapnobatai)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !