luni, 23 iulie 2012

Biografii/Discografii: Sergiu Rusu


     Este un important promotor arădean de muzică electronică, în special ambientală, care a realizat începând cu anul 1998 emisiunea “Univers Ambiental”, la Radio Arad.

     "Am început lucrul la Radio Arad în 1998 şi am încheiat totul în 2002. Am avut zeci de emisiuni în aceşti ani, o dată pe săptămână. Emisiunea a fost intitulată: <Univers Ambiental> aka <Ambient Universe>. Am avut emisiunile în zilele de joi, apoi sâmbătă, dacă bine ţin minte. Am publicat listele de difuzare în revista New Age Voice Magazine (revista s-a desfiinţat din păcate). Am difuzat muzică electronică, ambient, space music, new age, relaxation music, ethno/world, fusion, jazz şi alte genuri conexe. Am ajutat ca şi co-producator la lansarea albumului <Noua Românie - Rebirth of a Nation> la casa de discuri Sonic Images/EarthTone Records, care aparţine compozitorului Chris Franke (ex-Tangerine Dream). Cu ocazia emisiunilor muzicale am lansat şi două CD-uri promoţionale, realizate împreună cu Cristian Mureşanu, cu acordul caselor de discuri intitulate <Galaxia Pachelbel> 1 & 2, conţinând renumita piesă clasică barocă Canon In D-Major, interpretată de către diverşi artişti ai genului." (Sergiu Rusu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !