duminică, 15 ianuarie 2012

ElectRo Exclusives No. 015: Serdan - Euphoria Mix



     Editia cu numarul 15 a seriei de mixuri ElectRo Exclusives este semnata de Serdan, pe care il las sa se descrie in cele ce urmeaza:



      “În anul 2002 am început să studiez cu Cristian Păduraru de la Fire In Water. În acest an mi-am cumparat şi prima scula, un Roland MC 303 pe care-l exploatez şi în prezent cu drag. La producţii folosesc sampling, groovebox-urile (Roland MC 303 şi MC 808), MIDI Controller (Evolution), plus softuri ca Ableton Live, Cubase şi Reason. Pentru dj-ing lucrez pe Pioneer CDJ 1000MK3 şi mixerul Pioneer DJM 400.
Am semnat cu Roton pentru piesa "Beginning" sub numele Ser-Dan (Mouse In House 7, 2003). În anul 2009 am lansat prin Worldwide Exclusive Records piesa “Accepting Each Other” - Serdan & Flo Vocal House Mix, piesa la care am colaborat cu vocalul Florin Olteanu. În 2011 am încercat şi ceva comercial în colaborare cu vocalul Cristian Prodan. În ultima perioadă m-am axat mai mult pe dj-ing şi remixuri.” (Serdan)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !