miercuri, 4 ianuarie 2012

Biografii/Discografii: Catalin Marin



     Cătălin Marin (Craiova) a studiat pianul de la vârsta de şase ani, iar şase ani mai târziu a primit primul său sintetizator. În anul 1995 a produs album său de debut, un material de muzică electronică numit “Ruga Timpului”, lansat prin casa de discuri Vivo. Nu a părăsit sfera clasică, ci a continuat ca şi compozitor pentru muzica de teatru. Este specializat de asemenea în producţia audio pentru radio şi televiziune. În anul 1999 lansează cel de-al doilea album al său, la casa de discuri AD Music Ltd, numit „First Breath".

Cătălin Marin - First Breath (1999, AD Music)


Opening (First Breath)
Zulu Spirits Call
Iceberg
Synthetic History
Nandana - Paradise Of Indra
Cross Faded Memories
Treasures Of The Deep
Postlude

2 comentarii:

  1. Unde putem gasi de vanzare albumele lui Catalin?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Cataline,

    Eu sunt Marian Cioc, caruia, cu doua decenii in urma, mi-ai facut orchestratia la doua melodii, si anume la:
    * "If" pe versurile lui Rudyard Kippling
    * "La multi ani" pe versurile mele (ale lui Marian Cioc din Craiova).

    In ultima vreme, mi-am facut repertoriu ca solist vocal, si imi pare rau sa nu includ in repertoriul meu si cele doua compozitii ale mele orchestrate de tine pe calculator, desi vechi, dar care cred eu ca se mai pot canta, fiind ceva original si create din suflet.

    Pe vremea cand tu mi-ai orchestrat cele doua melodii de mai sus, eu nu aveam un calculator compatibil cu documente mp3 (sau cel putin nu stiam acest lucru).

    Acum am calculator si statie de amplificare cu care pot folosi negativele melodiilor din repertoriul meu mp3 (circa 3 reprize de cate 15 melodii).

    Casetele pe care le mai am cu negativele de orchestratie facute de tine nu mai au calitatea tehnica (sound-ul) (sunt imprimate de circa 20 de ani); MAI AI pe calculatorul tau NEGATIVELE celor doua melodii compuse de mine si orchestrate de tine, pentru ca vreau sa le adaug la repertoriul meu de solist vocal (eu cant melodiile altora si nu cant melodiile compuse de mine?...).

    Te rog sa imi raspunzi daca DA sau NU, pentru ca sa stiu ce fac (Eu nu am decat negativele pe caseta, ce nu au calitatea unui document mp3, de care am nevoie).

    Daca mai ai negativele, te rog frumos sa mi le transmiti pe adresa de e-mail mariancioc56@yahoo.com.

    Daca te intereseaza o colaborare cu mine ca compozitor (nu uita ca eu cant la chitara de 45 de ani), te rog sa ma contactezi prin e-mail sau la telefon 0745 32.71.31.

    Da-mi un semn ca ai primit acest e-mail de la mine.

    Doresc o colaborare cu tine, pentru ca stiu ca, atat tu, cat si tatal tau, ati fost niste oameni seriosi, foarte rari in societatea noastra contemporana.
    e
    Stiu ca faci parte dintr-o alta generatie, dar si acum imi aduc aminte ca tatalui tau (care pe atunci preda in Anglia) i-au placut FOARTE MULT cele doua compozitii ale mele. Dar mi-ar face placere sa-ti aud conceptiile despre ce cere lumea contemporana in materie de compozitie muzicala.

    Eu acum sunt somer, desi mi-am luat doctoratul in 2002 in International Business & Economics, dar economia Romaniei se pare ca nu are nevoie de oameni ca mine, de oaameni carora le place sa construiasca, sa inventeze lucruri care sa ii faca pe ceilalti oameni sa se simta mai siguri pe ei si mai bine.

    In speranta ca nu ti-am rapit prea mult timp si ca imi vei raspunde la acest e-mail care de mult aveam de gand sa ti-l transmit, raman al tau sincer

    Marian Cioc (din Craiova).

    RăspundețiȘtergere

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !