luni, 19 decembrie 2011

Biografii/Discografii: Urban Fear

     Urban Fear este constănţeanul Cristian Alexandru Jitea. Acesta a început să mixeze la petrecerile locale în anul 1997, iar aria în care se încadra stilul său muzical cuprindea techno şi experimental. După ce a mixat mult timp în cluburile din oraşul natal, prima sa mare realizare a fost să mixeze în cadrul TMBase, la ediţia din anul 2003. După aceasta perioadă, prin preajma anului 2008, a susţinut live act-uri alături de clujeanul Phase 3, sub marca Electronic Hunt.


     "Constanţa ca si scenă la începuturi, prin anii '96-'98 până prin 2000, a fost destul de ok pentru underground, cluburi ca şi Bizzar sau Oxxo fiind emblematice. Atunci chiar dacă erau timpuri destul de <primitive> din punct de vedere al organizării şi al PR-lui faţă de azi, totuşi underground însemna underground. După 2000 s-au schimbat multe atât pe felia de dj-ing, cât şi pe cea de producing stuff. Eu nu am făcut altceva decât să-mi urmez <pasiunea> pentru techno, însa pentru subgenuri mai <grele> cum se spunea pe atunci pe la noi, scranz, hardtechno, industrial sau glitch. Când s-a umplut "piaţa", mai întâi de progressive apoi de deep, trance sau minimal, m-am cam oprit. Iniţial am migrat către vestul ţării: Cluj, Sibiu şi apoi Timişoara. După ce am terminat facultatea însă nu am mai avut timpul pentru a <pune muzici>, decât ocazional." (Urban Fear)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !