miercuri, 21 decembrie 2011

Biografii/Discografii: Rancha


      Rancha a început să mixeze din anul 1998 şi a fost prezent de-a lungul vremii la majoritatea festivalurilor clujene organizate de Cluj Raving Society, al cărui membru era. Andrei a contribuit alături de DJ Vasile, DJ Snow, Future Groove şi Seba 1394 la lansarea genului drum and bass în România. Mai târziu a promovat muzica electronică în regiunea natală, Craiova, alături de Flow, Tribun şi Ştefănel, sub sigla Easyconcept.


     
            “Colaborarea mea cu Easy Concept a început în 2006. Pe atunci ei se numeau Electronic Sounds, dar persoana care a venit cu numele acesta a ieşit din grup şi ne-am numit Easy Concept. 
Până în prezent am organizat petreceri drum & bass, breakbeat, dubstep. Suntem singurii care facem acest gen de petreceri în zona noastră şi am rezistat atâta timp pentru că noi venim cu totul la o petrecere (pupitru, sunet, lumini). Am avut invitaţi din toată ţara (Roli breaker, Dj Dudu, Mc Tina, Agent Mc, Dj Snow, Seba1394, Gojira, Phoneme, VRT, Niki4, Drop Dread) şi din câte ţin eu minte nu am ieşit în profit la nici unul dintre evenimente, ba din contra au fost evenimente când fiecare venea cu bani de acasă pentru că nu aveam susţinere financiară din partea locaţiei respective.
Noi ne amintim cu plăcere de aceste evenimente şi dacă am da timpul înapoi le-am face din nou din buzunarul nostru pentru că nu vrem ca scena din zona noastră să moară.” (Şteffănel)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !