duminică, 24 aprilie 2011

A Chronicle About The New Generation



     Imi placea si mie o melodie mai comerciala.. Nu prea ascult radiourile si posturile tv comerciale, pentru ca am impresia ca in ziua de azi nu prea se mai fac adevarate hit-uri. Eu cred ca majoritatea muzicii din zilele noastre este "construita" incat sa aiba un foarte mare impact asupra pietei muzicale, sa iti placa foarte, foarte mult astfel incat sa o asculte toti de la mic la mare, cultivat sau necultivat, apoi sa se piarda repede in peisaj, sa se uite de ea, fara nici macar sa ramana prin arhive ca un adevarat hit, ba poate chiar din contra chiar sa iti displaca dupa o vreme, sa te enerveze atunci cand o mai auzi pe posturi. 
     Dar, revenind la subiect, mi-a placut prestatia live a lui Smiley cu piesa "Dream Girl" la "Romanii Au Talent", astfel cautand pe youtube sa o reascult si gasind-o, nu mi-a fost mare mirarea atunci cand am vazut comment-urile la video. La orice video cu multe vizualizari, imposibil sa nu apara cateva clisee: injuraturi, "tigani" (eterna discutie si asemanare), "esti prost" (nelipsitul teribilism al pustilor) si "pytzyponcely :*:X" (pitipoancele si cocalarii foarte la moda din ziua de azi, materialismul si stima exagerata de sine in crestere exponentiala). Si astfel m-a lovit din nou realitatea si mi-a taiat avantul. Poporul asta chiar isi merita soarta ! Privesc cu ingrijorare la copiii din ziua de azi si generatia viitoare, un nivel de educatie foarte grav coborat in ce priveste tinerii si o medie de cultura muzicala aproape de zero. Respectele mele pentru cei care stiu sa aprecieze muzica buna !
     Una peste alta, mai jos, video-ul cu pricina si varianta live.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !